vrijdag 4 juli 2008

wolletjes, conflicten en vriendschap

http://dromenvanavalon.blogspot.com/2008/07/creatie-fo-hug-me-shrug.html
net een pràchtig wolletje van Tucana's Dream gebruikt voor een schattige 'hug me shrug', de kleurtjes zijn echt zàlig!!!!



Tucana en ik hebben al een hele weg afgelegd, een klein verleden, eentje met enorme conflicten, maar ook met mekaar beter leren kennen en beseffen dat we meer gemeenschappelijk hebben dan we allebei dachten en dat we begrip kunnen hebben voor mekaars situatie - nooit hadden wij het bij de eerste 'kennismaking' geloofd als iemand ons verteld had dat we vriendinnen zouden worden...
en nu is er een heden: ik vind Tucana een lieve meid, en ik heb bewondering voor haar prestaties, een man en 3 mooie dochters, en Tucana's Dream!!!!!
luiers en draagdoeken, die wereld kwam voor mij een beetje te laat, mijn dochter was dat stadium al grotendeels voorbij, maar de wol, tja, ik ben volledig verkocht en moet me inhouden om niet alle kleurtjes te proberen! ik wil een eindeloos budget (en dan eindeloos veel tijd om alles op te breien, patroontjes heb ik genoeg)...
hoe dan ook: ik wil dat mijn dochter nog wol kan kopen bij Tucana's Dream om iets te breien voor haar dochter/zoon... eat that, Tucana! :p

Geen opmerkingen: