donderdag 3 juli 2008

Het begin der tijden.

Ik ben bevooroordeeld. Katia is sinds jaar en dag een goede vriendin van mij.
En dat betekent dat ik rapper een product van haar koop dan van iemand anders. En ik prijs ze de hemel in! Haar breiwol, haar draagdoeken, haar katoenen luiers, waarom is ze niet vroeger begonnen met haar shop?

Daarom vond ik het wel eens tijd worden om een fanclub op te starten. Nu nog op zoek naar andere fans.
En het liefst van al zou ik deze fanblog wat opgevuld krijgen voor ik hem aan Katia zelf laat zien.
Dus fans, waar zitten jullie? Hier heb ik jullie hulp voor nodig!
Laat zeker wat van jullie horen via thequeenofwool@hotmail.com en ik zorg ervoor dat je hier mee kan komen praten.


T.Q.

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

hier ben ik - geen draagdoeken en luiers (behalve eentje in een swap maar die is te klein), maar wel een grote fan van de wol!!!! haar kleuren zijn super, maar meer, 't is een lieveke!

NIENTJE zei

Hier een fan van haar luiers! Haar meegroeiluier vind ik echt goed! Ze zitten ook niet veel te dik tussen de benen..