donderdag 3 juli 2008

Tucana is een toffe madam! Ook al hebben wij elkaar nog maar een paar keer ontmoet...en dan nog niet veel gezegd. LOL Dat we allebei jong moeder zijn..dan nog eens even oud... geeft ons toch enigzins ergens een band...

Ze heeft me al met heel veel geinspireerd...zo gebruikte ik totaal nog geen katoenen luiers...door haar heb ik het alles wat leren kennen...ondertussen hier al deels katoen...

Een draagdoek? Wat is dat? Jaja...ook daarin is ze een enorme inspiratie geweest, nu nog!


Het was een lange weg...maar haar droom is nu werkelijkheid! En ik duim ervoor dat alles op zijn pootjes terecht zal komen!


Vorig jaar met een Paas-SWAP heb ik al wat kennis mogen maken met enkele van haar producten: Waaronder deze mooie Soaker! (hier op de foto wel nog wat te groot voor Jasmin dus met opgerolde pijpjes) Ik vind hem echt prachtig! De wol (zelfgeverfde BFL, te koop in haar winkel) waarmee hij gebreid is heeft ze zelfs vernoemd naar mijn eerste dochter: "Easter Anaïs"


Verder had ze ook een klein luiertje gemaakt en een meegroeiluier...beiden met drukknopen!
En ik ben echt heel tevreden!
Ik zou zeggen: Tucana! Doe zo voort!
Ik gebruik de naam 'Tucana' in de veronderstelling dat ze het denk ik liever zo zou hebben?

1 opmerking:

MorganMagic zei

leuke kleurtjes hè, en dat eendje was geloof ik haar eerste applicatie-poging als ik me niet vergis...